A Sur-Ron elektromos motorokhoz a DNM Suspension technology szállítja az első és hátsó rugóstagokat is. Mivel a kényelmünkön kívül a biztonságunk is nagyban függ ezektől, arra gondoltam kicsit ismerjük meg ezt a gyártót közelebbről. Hiszen fontos itt az elején tisztázni, hogy nem egy „no name” villát raktak pusztán a motorba, hanem az ázsiai régióba több mint 10 éve jelenlévő gyártó termékét. A cég még a 2008-as évben debütált és hószánok, quadok rugózását biztosította Oroszországban, valamint kerékpár területen pedig elsősorban Brazíliában indult el. Később számtalan dologhoz gyártottak lengéscsillapítást, rezgéscsillapítókat.
2011-ben megszerezte a cég az ISO 9001-es minősítést és eközben belevetette magát a repülőgépek és motorcsónakok világába is, amikhez szintén gyártotta a lengéscsillapítókat. De ami számunkra izgalmasabb itt már fejlettebb, komolyabb kerékpár rugóstagokat és csillapítós üléseket kezdtek fejleszteni.
2014 – Kiterjesztették fejlesztéseiket az ebike piacra is. Az előző években külön fejlesztésük volt, hogy a sivatagi és havas körülmények között is kifogástalanul működhessenek termékeik.
2016 – Ebben az évben a cég megszerezte az ISO 4210-es minősítést, ezzel még nagyobb biztonságot szavatolva a vásárlóknak. Majd megcélozva a hószánok és az ebike-ok piacát.
A Sur-Ron elektromos motorokat az USD-8 típusú első rugóstaggal szerelik. Aminek súlya 3,6 Kg, maximum 24/26/27″-es kerékméretig használható (a gyári 19″), 203 mm-es rugó úttal.
A gyártó hivatalos oldala: https://www.dnmshock.com/