Assistance szolgáltatás
StandBy Assistance szolgáltatás: Segítségnyújtás a bajban!
Az elektrorider által forgalmazott Standby Assistance csomag egy olyan gépjármű segélyszolgálat, mely az elektromos motorkerékpár vásárlók számára nyújt non-stop segítséget.
A csomag ára 17.990 Ft / év.
Az éves díj többek között azt is tartalmazza, hogy váratlan műszaki hiba vagy baleset esetén a meghibásodott motorkerékpár gyorsan az elektrorider szervizébe kerüljön.
A StandBy Assistance csomag tartalma
A szolgáltatást műszaki meghibásodás, biztosítási káresemény és önhibából eredő üzemképtelenség esetén lehet igénybe venni. Ezekben az esetekben az Assistance csapata az alábbiakban áll rendelkezésedre (terepmotor esetén mindenkori ár – 30%):
- Gépjármű assistance szervezés
- Helyszíni hibafeltárás, javítás
- Szállítás a legközelebbi szakszervizbe
- Tárolás
Közúti forgalomban használt motorkerékpárok esetén a csomag részeként az alábbi kényelmi szolgáltatások kombináltan bruttó 10.000 Ft összértékig vehetők igénybe:
- Taxi szolgáltatás
- Utazás (vonat, repülő)
- Szállás
Miért érdemes az Assistance-t választani?
- dedikált telefonszám
- segélyszolgáltatás (24 órás control center, több nyelven beszélő operátorok)
- gépjármű assistance szervezés (információkezelés/szolgáltatás, korlátlan segélyszolgálat)
A szolgáltatás csak Magyarország területén érhető el!
A szolgáltatás igénybevételének menete:
- A gépjármű üzemképtelensége esetén hívd a szolgáltatót, a 0-24 órában hívható +36 (1) 347 7540 telefonszámon.
- A szolgáltató rendszám, illetve alvázszám alapján azonosítja a járművedet, a szerződött szolgáltatási csomagot és meghibásodás specifikusan és jogosultság szerint megszervezi a szükséges szolgáltatásokat.
- Városi motorkerékpárok esetén ha a meghibásodás a szerviztől nem több mint 50 km-re történt akkor a szállítás egyből a szervizbe történik, egyéb esetben először az ügyfél által megjelölt címre és onnan 7 napon belül továbbításra a szervizbe. Az Off-Road motorok esetében a csomag keretében a szolgáltatások szervezése díjmentes, a szolgáltató a tarifatáblázat alapján kiszámított költségekből pedig 30% kedvezményt biztosít. A költségek megtérítése a helyszínen történik.
FONTOS!
Amennyiben a mentés során speciális eszközre van igény (úgy mint: árokból kiemelés vagy egyéb műszaki mentés) akkor a mentéssel kapcsolatos többletköltségeket egyedi ajánlat alapján számlázza a szolgáltató.
Gyakran ismételt kérdések az Assistance szolgáltatással kapcsolatban:
- biztosítási káresemény
- műszaki (elektronikus és mechanikus) meghibásodás
- gondatlanságra visszavezethető meghibásodás
- egyéb (pl.:lopás, hatósági lefoglalás)
- segélyszolgálat (helyszíni hibafelmérés, helyszíni javítás)
- szállítás a legközelebbi szakszervizbe
- tárolás (amennyiben a szerviz nincs nyitva, első munkanapig)
Az összes információ (vázszám, hibajelenség, helyszín, stb) rendelkezésre állásától számítva átlagosan 1 órán belül megérkezik a helyszíni javítós vagy a szállítós szakember;
Gumi defekt esetén a legközelebbi gumishoz, egyéb esetben Budapest/Pest megyei helyszín esetén a budapesti elektrorider szervizbe, egyéb esetben a járművezető otthoni címén (vállalkozás esetén telephelyén) található tárolási helyre;
Ha a jármű üzemképessége távdiagnosztikával, vagy más eszközzel nem állítható vissza, a járművet a budapesti szakszervizbe kerül átszállításra;
A szervizbe utazás történhet tömegközlekedéssel, illetve taxival is. A költségeket az assistance szolgáltató a szolgáltatási keretösszegig utólagosan megtéríti.
A járművet olyan szilárd burkolatú közút mellé kell vinni, ahol a mentéshez használt gépkocsival meg lehet közelíteni.
Kérdésed van?
Keress minket bizalommal!
Nyitvatartási időben várunk szeretettel Magyarország legnagyobb elektromos motorokkal foglalkozó bemutatótermében, ahol minden kötöttség nélkül kipróbálhatod a legjobb e-motorokat.