Sur-Ron LightBee Olasz tunning

A Sur-Ron kiváló geometriája és különleges váz kialakítása megihlette az Olasz GB E-Moto csapatát. Az olasz céget Bergamoban Giorgio Beretta és Giuliano Campagnola alapította 2018-ban. Giorgio nagy tapasztalattal rendelkezik a sportruházat és sporteszközök forgalmazásában és gyártásában, míg Giuliano pedig tapasztalatát a 2 és 4 kerekű járművek villamosítása terén szerezte az az Eco-Rent-nél.
Az első kapcsolatfelvétel a Sur Ron-nal a 2016 év végéig nyúlik vissza, amikor az Eco-Rent megkezdte a Sur Ron Light Bee tesztelését Edoardo Paganoni off-road pilóta támogatásával. Számos más professzionális pilótával együtt, akik a KTM csapatából. A tesztet követő pozitív visszajelzések után elindult az EU licenc elkészítése a motorokhoz, majd azok forgalmazása. Majd közvetlenül ezután úgy döntöttek, hogy különleges alkatrészeket dolgoznak ki a Light Bee személyre szabására.

A projekten kívül egy privát projektbe is belefogtak ahol egy speciális robogó (egy oxigén-hajtású scouter alapján), amely 150 kg-nál nagyobb súlyú élelmiszerek és 85 kg-os vezető szállítására szolgál (már létezik valódi ennek a járműnek a működő prototípusa, amelyet az ex Guzzi-Piaggio váztervezője Giuseppe Ghezzi együttműködésével valósítottak meg.)

Sur-ron Italia Competizione koncepció

A Light Bee Italia Competizione koncepció motor egy a GB E-Moto által megvalósított motorkerékpár, amely a Light Bee teljesítményét egy 125 cm3-es motor szintjére hozza. E cél érdekében a GB E-Moto úgy döntött, hogy egy nagyobb, cnczet lengőkart kap a motor, melyet Olaszországban gyártottak le, nagyobb méretű, 18 hüvelykes hátsó kerékkel, amelyet a keret és a lábtartó közé rögzítettek.

https://www.elektrobiker.hu/wp-content/uploads/2019/04/sur_ron_italia_article_4.jpg


https://www.elektrobiker.hu/wp-content/uploads/2019/04/sur_ron_italia_article_4.jpg

GB E-Moto: „Az első kereket is egy 21 hüvelykes kerékre cseréltük ki, de a tesztek során az eredeti 19 hüvelykes is kiválóan működött! A következő lépésben két dugattyús féket használtunk. Valamint egy másik villát is behelyeztünk egy másik kormányrúd telepítéséhez. ”

Az egyéb módosítások magukban foglalják az ülésváz és az ülés meghosszabbítását, amely lehetővé teszi a Sur-Ron Light Bee kényelmes vezetését magasabb pilótáknak is, valamint karbon szálas sárvédőt kapott a Sur-Ron motor.

A hajtásláncról: a kerékpár egy hatalmas vezérlőhöz illeszkedik, amely képes a motort több mint 10 Kw-al tolni, és teszteltük a gyári szoftvert valamint a BMS módosítást. Kipróbáltuk, hogy egy új vezérlő milyen módon befolyásolja a motorkerékpárt, és egy másik, egy 72 V-os rekombinált akkumulátorral és különböző cellákkal (LG-t teszteltük). Végül a Sur-Ron kerékpárt az eredeti akkumulátorával teszteltük.

Ennek a kísérleti motorkerékpárnak az a célja, hogy egy olyan működő tesztgépet hozzon létre a Light Bee speciális részeinek kifejlesztésére, amelyeket majd a végfelhasználóknak szán a GB alkatrészek csapata.

További blogbejegyzéseink

Elektromos terepmotor és robogó Black Friday és Karácsony 2024
E Ride Pro SS elektromos terepmotor
E Ride Pro SS elektromos terepmotor
Talaria Sting Pro, vagyis Talaria TL5500 elektromos terepmotor
Élménymotorozás Piliscséven
Talaria X3 concept elektromos terepmotor
Elektrorider fekete pöttyök

Még több érdekelne?

Kövess minket hasonló izgalmas tartalmakért a social media felületeken!

Elektrorider fekete pöttyök

Még több érdekelne?

Kövess minket hasonló izgalmas tartalmakért a social media felületeken!

2023.10.13-án pénteken 12 órától zárva vagyunk. Hétfőn várunk titeket szeretettel a megszokott nyitvatartás szerint!

Zárvatartást jelző felirat